Üye Kayıt Üye Giriş

Multimedya Öğreniyorum


DIRECTOR MX  Görsel   Eğitim Seti İndeksi

 

01 – Macromedia Director ve Multimedya (çokluortam) nedir?

02 – Macromedia Director Arabirimi

03 – Klasör Yapısının Oluşturulması

04 – Butonların Oluşturulması

05 – Multimedya Öğelerinin Projeye Eklenmesi

06 – Projenin Ön Ayarları

07 – Davranış Kütüphanesinin Kullanımı (Navigation Davranışları)

08 – Davranış Kütüphanesinin Kullanımı (Animation Davranışları)

09 – Lingo'ya Giriş ve Davranış Oluşturma

10 – İşaret Kanalının Lİngo ile Kullanımı

11 – Lingo ile Oluşturulmuş Navigasyonların Kullanımı

12 – Lingo'da Mouse Olaylarının ve Sprite'in Visible Özelliğinin Kullanımı

13 – Lingo'da "Me" değişkenin Kullanımı

14 – Lingo ile Projenin Run-Time'ında Sprite içeriğinin Değiştirilmesi

15 – Movie script'lerle Projenin genelinin kontrolü

16 – Lingo ile Projenin Run-Time'ında Sprite Oluşturma

17 – Fare İmlecinin Değiştirilmesi

18 – Çalışma Zamanında Boş Bir Score Kanalının Bulunması

18 – Fon Müziğinin Kullanılması

20 – Videoların Kullanımı

21 – Davranışlarla Videoların Kullanımı

22 – Lingo ile Videoların Kullanımı

23 – Oynatım göstergesinin İnternete Yönlendirilmesi ve Üç boyutlu nesnelerin Kullanımı

24 – İşletim Sistemine Fontların Yüklenmesi

25 – Metinlerin Kullanımı

26 – Metinleri Düzenleme

27 – Paragraf Ayarları

28 – Fontların Projeye Gömülmesi

29 – Metinlerin Bitmap'e Çevrilmesi

30 – Paint Penceresi ve Seçim araçlarının Kullanımı

31 – Renk Seçim ve Boya Kutusu Aracı

32 – Metin ve Kalem Aracı

33 – Sprey ve Fırça Aracı

34 – Silgi, Kaydırma ve Mercek Aracı

35 – Temel Çizim Araçlarının Kullanımı

36 – Gradyenlerin Kullanımı

37 – Desenlerin Kullanımı

38 – Renk Derinliğini Belirleme

39 – Seçim Alanı Etkileri

40 – Olay, Mesaj ve Handle İlişkisi

41 – Script Çeşitleri

42 – Video Dosyalarının Projeye Gömülmesi

43 – Harici Editörleri Kullanmak

44 – Sonsuz Evren Projesinin Tanıtımı

45 – Flash Butonlarının Oluşturulması

46 – Zemin Resimlerinin Hazırlanması

47 – Üç Boyutlu Logonun Hazırlanması

48 – Geçişlerin Kullanımı

49 – Listeler, Oluşturulması ve Liste Elemanlarına Erişim

50 – Listeler, Özellik Listelerinin Oluşturulması ve Özelliklere Erişim

51 – Liste Elemanlarına Değer Atama

52 – Listeler, Listelere Eleman Ekleme

53–  Listeler, Liste Türlerinin Kontrolü

54 – Listeler, Listede Bulunan Maksimum ve Minimum Elemanları Bulma

55 – Doğru Ses Aygıtını Kullanma

56 – Video ve Yazı Problemlerinin Çözümü

57 – Cast'lerin Koruma Altına Alınması

58 – Bitmap'leri Sıkıştırması

59 – Bitmap Formatları Arası Geçiş

60 – Hazırlanan Projenin Dağıtımı

61 – Otomatik Çalışan Cd-Rom Hazırlama

Bilgisayar Dershanesi Ders Sahibi;
Bilgisayar Dershanesi

Yorumlar

Yorum Yapabilmek İçin Üye Girişi Yapmanız Gerekmektedir.

ETİKETLER