Üye Kayıt Üye Giriş

BUDAMA, UZATMA (TRİM/BREAK)


    BUDAMA, UZATMA (TRİM/BREAK)

 

            Trim 1 Entity: Objenin önce kalacak yeri sonra sınır çizgisi belirlenir

 

             Trim 2 Entity: Birbirini kesen iki nesneyi budamak için kullanılır. Nesnelerin kalacak yerleri seçilir, kesişen yerden sonrası silinir.

 

       Trim 3 Entity: Kesişen üç nesneyi budamak için kullanılır. Nesnelerin kalacak yerleri seçilir.

 

       Divide: Akıllı budama. Sadece budanacak kısımlar seçilir

 

            Trim to point: Bir noktaya kadar budama yapmak için kullanılır. Önce nesne seçilir sonra nerden itibaren budanacaksa belirtilir.

 

      Extend(uzatma): Bir nesneyi belirtilen ölçü kadar uzatmak için kullanılır. Bunun için

kutucuğuna ölçü yazılır ve uzatılacak nesne, ucuna yakın seçilir. (Not: Extend(uzatma) için     ve    düğmeleri basılı olmalıdır.)

 

Bilgisayar Dershanesi Ders Sahibi;
Bilgisayar Dershanesi

Yorumlar

Yorum Yapabilmek İçin Üye Girişi Yapmanız Gerekmektedir.

ETİKETLER